Zeeyneep64_ Gebeliğimin başından beri Medicana ataköy hastanesi Didem hanıma gidiyorum. Kendisi bilgili ve ilgili bir doktor. Memnunum. Şu an 35.haftamdayım bakalım normal doguma uygun gözüküyor dedi gidişat için🙏🏻
hceylaan @Zeeyneep64_ Merhaba didem hanımda mı doğum yaptınız? Hastaneden ve doktordan memnun kaldınız mı? Ben de şimdi didem hanıma gidiyorum, bilgi verebilir misiniz?
Zeeyneep64_ hceylaan evet Didem hanım da doğum yaptım ben cok memnun kaldım hem Didem hanımdan hem hastaneden ♥️ yine doğum yapsam ona giderdim