_rabia_ Sabah çamaşırım ıslanmıştı ve kokusu falan yoktu suyum geldi diye düşündüm doktor bir daha olursa gel dedi ama birdaha gelmedi sabahtan akşama tık yok böyle olan oldu mu su olsa gelir miydi devamı
Gzd5 _rabia_ valla benim her gün camasirim ıslak hem akıntı şeklinde ıslanıyor hem de bazen su gibi islaklik. Dert etmiyorum kendimi bildim bileli sabah akşam akintim vardır hamilelikte de arttı gözüyle bakıyorum.. Dr kontrollerim gayet normal
elif475475 _rabia_ su olsa az gelmez diye düşünüyorum çünkü inanılır gibi değil onun miktarı. Zaten siz de anlarsınız su fazla gelirse gidersiniz direk
Kontes001 Su olsa bile azıcık gelmiştir. Normal çok gelen suyu anlarsınız. Durmuyor. Benim öyle az suyum geldi hissettim bi kaç gün sonra nişan geldi, ondan bi kaç gün sonra baya durmayacak su geldi ondan sonra doğum oldu
_rabia_ Kontes001 aynen sadece çamaşırım ıslandı ilk kızımda giç olmamıştı böyle birşey 36 haftadayım şimdi erken olunca biraz korktum