Merhaba, şimdi şöyle
Eğer ki muayenede hiç bir sorunu yoktur denildiyse, siz tabii yine uyandırmaya çalıştırın yemesi için, fakat benim size tavsiyem geceleri çalışın en sık 4-5 saatte bir emzirin, ben öyle yaptım ve kızım o şekilde alıştı gece deliksiz neredeyse uyuyoruz, şekeri vs düşmedi.