Kızlar o kadar çok üzgünüm ve perişanım ki 6. Haftamda kanamam oldu kürtajla alalım dediler kabul etmemiştim düzene girer diye. Çok şükür bugüne kadar herşey yolundaydı gelişimi gayet iyiydi tehlike kalkmıştı. Bugün tam 17+2 olmuştuk ki gece uykuda birden bire ağrılarım sancılarım basladi ve hastaneye gidene kadar Allah’ım canımı al da kurtulayım diye dua ettim. Hastaneye gider gitmez kendimi yerlere attım ben bu acıya dayanamıyorum diyerek hemen doğuma alındım. Çok zordu ben bu kadar zor olacağını rahkin etmemistim. Düşük yaptırmaya çalıştılar normal doğum yaptırmaya calistirlar o kadar çok şey denediler ki resmen canimla oynadılar. Maalesef bebeğimi kaybettim. İlk gebeliğim ilk heyecanim ilk mutluluğum minik bir prensesimdi canım çok yanıyor 😔