_dogus123 canım ikili tarama testi sonucu sadece e-Nabız‘daki Sonuçlara göre değerlendirmiyor doktorlar bir grafik çıkıyor ve o grafikte yüzde ihtimali yazar doktorlar hepsinde yani ultrason sonucuna ve tahlil sonucuna göre bakıyorlar benim de bu şekilde takan tahlil sonuçlarım iyi çıkmıştı referans değeri aralığında normal çıkmıştı ultrasonda da bana ekstra kötü bir şey söylememişti doktorlar düşük riskli dediler bana sana da ultrasonda kötü bir şey söylemediyse doktorlar Allahın izniyle inşallah sonucun güzeldir Rabbim sağlıklı kucağına almayı nasip etsin