Benimde ovulasyon testlerim hep bu şekilde çıkıyordu tam olarak yumurtlama görünmüyordu 2-3 ay düzenli kullandım çok kafaya takmıştım doktora da gittim bu yüzden bi sorun çıkmadı 28 günde bir adet oluyordum doktor bana adetin 12.14.ve16. Günlerini değerlendir demişti o şekilde yaptım bazen günler değişebiliyordu tabi önemli olan yumurtlama döneminde o hafta içerisinde değerlendirebilmek stres yaptığım için ovulasyon testlerini bıraktım zaten vücudumuzdan yumurtlama zamanını anlayabiliyoruz onun dışında 3 ay balık yağı ve folik asit kullanmıştım