BerivanLina Kizlar 24+5 teym bugun kontrole gittim doktor bebegin kalbinde parlaklik oldugunu soyledi. Down sendromlu bebeklerde goruluyormus genelde. Yani ben diger postlarda okumustum ilerki haftalarda parlakligin gectigini ama boyle bisey basina gelen var mi. Doktor kafani kurcalamasin cok dedi yinede bi dusunceye girdim
Meraklojist BerivanLina bi arkadaşımda böyle bir sorunla karşılaşmıştı test yaptılar down sendromu var mı diye çok şükür birşey çıkmadı kalpte parlaklık mikro bulgu olarak geçiyormuş kesin down sendromu tanısı için geçerli birşey değil içini ferah tutun Allahın izniyle birşey yoktur 🌸🌸
Mery6619 BerivanLina tek başına bi bulgu çok önemsenmiyor. Kızımda da vardı doğuma yakın geçmişti.Şimdi yine hamileyim yine ekojen odak var ama başka bulgu olmadığı için önemsemiyorum dedi drum. Diğer ölçümleri güzel cünki
glycnkrt BerivanLina erkek bebekse genelde böyle çıkıyor. ama doğduğunda hiçbişey kalmıyor. en yakınlarımın öyleydi doğduklarında birşeyleri yoktu.
BerivanLina Mery6619 ilerleyen haftalarda gecme ihtimali varmis zaten. İcimi rahatlattiniz tesekkurler❤️
Mery6619 BerivanLina evet evet geçiyor. Ama biz tedbir amaçlı doğunca çocuk kardiyolojisine götürmüştük
lemux Benim bebeğimde de var, önemsemiyorum dedi Dr. İleriki haftalarda kayboluyormuş çoğunlukla. Ben de böyle şeyleri çok okumuştum, içim de rahat açıkçası Allah kerim.
lemux BerivanLina Gelişimi, diğer organları, ölçümleri vs iyiyse bence endişe etmeyin. Sağlıcakla emanetlerimize kavuşalım inşallah.
Rumay BerivanLina benim ilk bebegimde böyle olmuştu. Kalpteki parlaklık 1 minör belirti yani tek başına bir şey ifade etmiyor.2 li testin sonucunu soruyor hekim eğer ikili test riskli geldiyse bir tık anlamlı olabiliyor ama genel olarak parlaklık ilerleyen haftalarda gidiyor.zaten ciddi bir durum olsa hekimin fetal ekoya yönlendirir.