Merhaba kızlar, sonunda doğumum oldu 38+1 de bebeğime kavuştum, çok zorlu geçen 9 ayın ardından mucize gibi sanki onca zorluğu ben çekmemişim gibi geliyor hepsini unuttum🥲 Gebeliğimin 22. Haftasından doğuma kadar yatarak geçti bazen delirecek gibi oldum çok sıkıcı çok yorucu bir süreç maalesef ama bir şekilde geçiyor sadece sabır, gelelim doğuma drum sezeryan önermişti sezeryan oldum iyi ki de olmuşum bebeğin eşi rahmime yapışmış ameliyat çok zorlu geçti çok kan kaybım oldu, verilmiş sadakam varmış neyse vardır herşeyde bir hayır🥲 Sonunda yavruma sağsalim çok şükür kavuştum👼🏼 Serklajlı anneler evet süreç aşırı zor ama inanın geçip gidiyor hepinize sabır ve sağlık diliyorum🎉