Bugün doktora sonucu almaya gittiğimde orta riskli gruptasın dedi . Daha önce bu durumla karşılaşan varmı acaba . Yanı doktor korkutma da ya da baska bısey demedi içime sinmesi için kromozom testi yapan yerlerın olduğunu %99 dogru sonuc verdiğini söyledi. Bu durumla daha önce karşılaştınz mı🥹