seyda-4 Kızlar 7. Ayak giriş yaptıktan sonra bişeyler oldu yüzüm elim ayağım şişiyor özellikle ayaklarım… ne yapacağım bilmiyorum dinlendiriyorum da ama herhalde bu saatten sonrası zorlayacak aynı durumu yaşayanlar var mı?
Niloyaaaaa seyda-4 tansiyonunuza mutlaka baktırın.. tuzu neredeyse hiç tüketmeyin ödemi en iyi atmanızı sağlayacak şey su olduğu için bol bol su içip yürüyüş yapın
Aylaa123 seyda-4 ben bol bol su içip sürekli yürüyüş yada hareket halindeyim onun için ödem toplamadım suana kadar ama tansiyonunuzu kontrol edin yükselmesin
Parla1 seyda-4 bir doktora görünin ben ilk hamileliğimde normal diyip göz ardı ettim gebelik zehirlenmesi yaşadım 34 haftalık zorunşu sezaryen oldum
mehoz Bende 35 haftalik hamileyim 32. Haftadan sonra sismeler oldu tansiyonlariniza bakin gebelik zehirlenmesi olmasin 14un ustundeyse hemen doktora gidin ama altindaysa sismeler gayet normal
seyda-4 Parla1 ay Allah korusun tansiyonum hep aynı çıkıyor ama zehirlenme bu haftalarda oluyor mu ki
kindacute seyda-4 ödem tutmama sebep olacak hamurlu şekerli tuzlu gıdaları azaltırsan hafifler belki dikkat et preeklampsi riski var bu haftalarda
GlyEylul seyda-4 merhaba tansiyon takibi yapmayı ihmal etmeyin 🍀 bol su bir de idrar tahlili yapacaktır doktorunuz oradaki protein değeri de önemli 🌸