tek söyleyebileceğim doğumun aşırı zor olduğunu düşünmemdi ve hep çok korkarak geçirdim keşke hiç bi konuda stres yapmasaymışım hayatın ne getirceğini bilmiyoruz ve doğum stresli olsada sonrası ağrılı sancılı bile olsa o kadar hissetmiyosunuz aşırı güzel bi duygu annelik ve o acıları korkuları hepsini bastırıyor herşey çok güzel oluyor 🌸🌸💖