Roselight 1palyaco Happy Kids’den okuduğum kadarıyla önceden Biogaia’ymış, Bigaia olmuş, aynı yani. Biz kullanıyoruz faydasını gördük, gaz krizleri epey azaldı ama tamamen kesilmiyor tabi
1anne3bebe 1palyaco ikiside aynı. Sadece adı değişti ve şişesi değişti. Önceki formu cam şişeydi ve damlatırken çok zor geliyordu kriz geçiriyordum bununla ilgilide çok şikayet vardı. Bide soğuk zincirdi dolapta saklamak gerekiyordu. Bu yeni formu kolay damlıyor ve soguk zincirden çıkmış aynıymış. Bana eczacının söylediği bu.
Selma2412- 1palyaco canım bunu eczacı söylemişti bana birisi eski diğeri yeni olan probiyotik hangısı yeni bilmiyorum canım ya en son çıkan da d vitamini varmış içinde iyice sormak gerekiyo hem d vitamini kullanıp hem de o probiyotik içinde d vitamini olunca fazla oluyor bebeğe
1palyaco Roselight bigaia d vitamini var içinde diyorlar . Ve bigaia kullanıyorsan d vitamini kullanmayın diye okudum bir yerde . Siz nasıl yaptınız ? D vitamininden kasıt d3 oluyor değil mi ?
1palyaco 1anne3bebe bigaia d vitamini var içinde diyorlar . Ve bigaia kullanıyorsan d vitamini kullanmayın diye okudum bir yerde . Siz nasıl yaptınız ? D vitamininden kasıt d3 oluyor değil mi?
Selma2412- 1anne3bebe canım cam olmayan da d vitamini var mı içinde bilgin var mı ben üzerini okudum yazmıyor acaba hangisinde d vitamini var. Hem d vitamini hem de probiyotikle fazla gelir bebeğe iki d vitamini
1anne3bebe 1palyaco içindekiler kısmında böyle bir bilgi görmedim. Bigaia probiyotik. D3 te kullanıyorum tabiki. Tam olarak nerden bu bilgiye eriştiniz acaba . Olsaydı kutu içeriğinde yazardı.
1palyaco 1anne3bebe araştırırken internette yine uygulama da biri yazmış . Bulursam atayım hatta size .
1anne3bebe 1palyaco doktoruma danışırım bunu muhakkak ama olsaydı içindekiler kısmında yazardı diye düşünüyorum . Yada eczacı uyarırdı.
1anne3bebe Selma2412- cam olan eski formu biogai. Yeni olan plastik üçgen formda kutu. Bigaia . Yeni formda var diyorlar ama içeriğinde böyle bir bilgi yok ben boş bilgi diye düşünüyorum ama tabiki teyitlicem.