yokusbebek bizde bi kaç haftadır oluyor ultrasonda görünüyordu nefes alıp veriyordu karnı aşağı inip yukarı kalkıyordu doktor bak nefes alıyor dedi bende bişey anlamadım ama hıçkırık değil bildiğin nefes alıp verir gibi hareketlerine de devam ediyor hıçkırırken durduğu yerde hıçkırıyor