Seddda Yarın sabah 9 da sezeryan doğum olacak genel anestezi istedim genel anestezi olucam biraz korkuyorum bana tecrübeli anneler tavsiye verirse çok sevinirim teşekkürler 😊
[silindi] Ben de sezaryen olucam muhtemelen ama genel istemeyeceğim belden uyuşturmaları yeterli bence bebeğimin ağlamasını ve ilk doğuş anına şahit olmak istiyorum 🙃 bu arada Allah yardımcınız olsun bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alın inşallah🙏🏻