Dmr4520 hiç korkma acilman bakildimi daha önce çatı muayenesi oldunmu acaba inşallah acilman fazladır kolay doğum yaparsin ilk oğlumu normal yol ile dünyaya getirdim 6 cm açılma ile suyum gelerek gitmiştim doktora iki saat içinde doğum gerçekleşti stres yapma hiç umarım hayırlısı ile sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın zaten kucağına alınca bütün herseyi unutuyorsun