Kendim azerbaycanlıyım lakin türkçe yazıcam ki daha çok insana ulaşa bileyim. Benim 2ci hamileliyim ilk çocuğumum sütünü 6cı haftamda kestim. Zaten gür südüm yoktu çabuk kesildi. Ama yeniden başladı bu bir sorun olur mu? Böyle bir şey yaşıyan oldu mu?