Xxxxci Her gittiğinizde hemogram ve idrar isteniyor mu ? Özellikle ileri haftalar için soruyorum 28 hafta ve sonrası için
fairytale_ Xxxxci 21 haftamda yapıldi birde 28 de yapilicakmis saglik ocaginda dahada yapilmiyor bildigim kadariyla
fairytale_ Xxxxci o zaman doktorunuz yapar kadin dogumm bizim saglik ocagi yapiyor diye orada yaptiracagim
Fulya90- Ben hastaneye her gittiğimde hamileligimin başından beri hem kan hem idrar tahlili yapılıyor.