Busealeey Bugün kontrole gittim 39+4 normalde riskli gebelikteydim herşey normale dönmüş baş geliş pozisyonunda 41 haftaya kadar ne zaman gelmek isterse o zaman gelicek böyle durum yaşayan var mı
tugce_snygt42 Busealeey vala 38+5 deyim bende inan tık yok en son 36+6 da doktora gitmiştim bebek kanala girmiş heran doğabilir dedi daha ne ağrı var ne sanci var tık yok
Anler26 Busealeey sizinle haftamız günümüz aynı o zaman ve bizde de tık yok doktorum 41+0 olana kadar bekleriz demişti bakalım yarın kontrolüm var bende bir kenarda bekleyeyim
Huda-27 Busealeey ilk kızım 41+1 de doğdu suni sancıyla bu da 39 oluyorum hala tık yok yalancı sancı bile yok
Busealeey 3 günde bir kontrole çağırdı 41+0 a kadar böyle devam edicekmişim benimde öyle karnım taş gibi sadece miğdemin olduğu yere toplanıyo onun dışında hiç bir belirti yok