Bende de 2.5 hafta geride sınırda bir sorun olmaz dedi ama ultrasonda yanılma payı çok yüksekmiş genelde karşılaşılan bi durummuş ablamda arkadaşlarımda bu sorunla karşılaştıklarını bebek doğduktan sonra hiçbir şey farketmediklerini bebeklerin gayet normal doğduğunu söylediler bende başta korktum doktorlarda sordum doğduktan sonra düzelir dedi