Merhaba, daha öncede lohusalığım bitince 42. günde yine kanamam oldu diye başlık açmıştım. Adet olabileceğim söylendi ben de o yüzden aldırış etmedim. Bugün 5. Günüm biraz sıkan bi pantolon giymiştim. Eve geldiğimde kanamamın arttığını gördüm. Normal mi acaba?