Gulsen_Cakar Bana doktorum ya 2 fincan türk kahvesi ya da 1 bardak filtre kahve iç demişti. 37+2 deyim hala içiyorum :)
Asya95 yesim-1 Türkiyede değilim ki canim Onun için biraz zor bulurum Burda bakicam iyi birşey bulmaya çalişirim
Ebru_y yesim-1 ben bir sefer aldım o bana acı geldi ama cifte kavrulmuş olabilir bnm aldığım Taze cekilmişi deneyince pakatliler hep acı gelmeye başladı bana😂
Tomucuk12 Asya95 canım içme kesinlikle benim doktorum asla ve asla önermiyordu her şeyi önerdi ama bir tek bunu önermedi biliyor musun biraz sabret sonrasında kafeinsiz içersin olmazsa