Leyldemiir Herkese merhaba, Bugün doktoruma vajinamdan çubukla numune aldı. Alırken biraz ağrı hissettim fakat sonrasında çok bir ağrı olmadı. Şu an idrara çıkarken inanılmaz bir yanma hissediyorum ve lavaboya gitmeye korkuyorum. Bu durumu yaşayan var mı 🥹
Seteacher Leyldemiir Evet aynı şeyi yaşamıştım ama sonraki gün geçmişti. Smear alınırken kasılmıştım o yüzden oldu sanırım siz de kasıldıysanız etkiliyor çok uzun sürmüyor ama ☺️
cLearQueen Leyldemiir smear alınirken spekulum kullaniyorlar ya oranin tahriş olmasi hassas olmasi cok normal
Leyldemiir Seteacher Merhaba söylediğiniz gibi oldu. 2.gün yanmam azaldı. Sonucuna baktım temiz görünüyor fakat ayakta biraz kalınca vajinamda yanma ve bel ağrım artıyor. Siz bu durumla daha önce karşılaş mıydınız ☺️
Seteacher Leyldemiir evet oluyor. Bebek baskısından kaynaklı da çok yaşanıyor, gayet doğalmış doktorum öyle söyledi sonuçlar temiz olduğu için ☺️