Kuumsaal77 Merhaba annişler bugün doktora gittim 6+3 günlük keseyi gördüm kalp atışı dinledim fotoğrafını çektim acaba bilip anlayanlar yorumlayabilir mi?🌺
Sulerzz Kuumsaal77 ben hiç anlamıyorum ya bende 15 haftalığım doktorum bir tahminde bulundu bende az önce birisi açmıştı cinsiyet tahmini için oraya paylaştım fotoğrafı anlayanlar var inşallah sana da cevap verirler 🌸
Beyza_12 Kuumsaal77 bende cinsiyet tahmininden anlamam ama ilk bebeğim kızdı ve ilk haftalardaki ultrasonu aynı bu şekilde kese şekli falan hepsi aynı gorunuyor
Kuumsaal77 Beyza_12 benimde kızım 3 yaşında kese şekilleri aynı gelmedi bana kızım sağdaydı bu solda duruyor
Beyza_12 Kuumsaal77 benimde kızım 3.5 yaşında birebir bu şekilde valla şimdi ikinciye hamileyim çok farklı kese yapısı erkek diye tahmin ediliyor ama net değil daha hakkımızda hayırlısı neyse o olsun