Ase123 Kızlar mamas papasın tasarımına hayran kaldım ama evet biraz ağır.Fakat çoook kaliteli bir araba.Sizce cybex mi alınmalı?
Civcivlerinannesi Ase123 mamas papas aşırı ağır ve hantal bir araba asla ama asla kullanışlı değil. Hele ki tek başınıza kullanmayı düşünüyorsanız çok yorucu. Bence hafiflik ve kolaylık tasarımdan daha önemli. Tabii ki cybex tercih ederdim daha hafif ve tek başına kullanıma en uygun arabalardan. Maxi cosi de bakabilirsiniz. Çok daha pratik bir araba düşünürseniz kesinlikle doona. İlerleyen zaman da baston bebek arabası alırsınız. Doona cidden büyük rahatlık ve kolaylık
Moonface Ase123 cybex mios aldım araba hem çok ağır değil hem de çok şık bir araba, mamas papas çok ağır günlük hayatta biraz zorlayıcı olabilir
beyza36 İkisi arasında kalırsanız tabiki cybex . Hem mamas papas kaba ağır modelleri . Ben bagi nanofold 3 aldım oda cybexin bazı modellerine benziyor .
Barbie77 Ben de ikisi arasında kaldım Ocarro alacaktık ama çokk hantal geldi gözüme sonradan vazgeçtim. Strada’nın da tekerlekleri fazla küçük. Cybex Balios alıcaz biz, bir ihtimalde Inglesina Aptica düşünüyorum.