Elif1995- 7+0 da doktor kontrolüm var kalp atışı bu haftada duyuluyor mu siz kaçıncı haftada duydunuz acaba 5+1 de kesem görülmemişti 1800 civarında beta vardı umarım bu sefer kese ve bebiş görünür
Merveee_56 Elif1995- bende dun duydun 7+2 de baya netti kalp atışları bazen gec döllenme olabiliyor doktorlar 8 haftaya kadar duyulmaktadır normal diyor stres yapmayın ınsallah duyarsınız