Ozlmklc35- Merhaba arkadaşlar inanın çok kötüyüm 5.tüp tedavimde ilk kes pozitif aldım ama bugun 7/4 kalp atışı için gittik ama bebek büyümemiş 6/4 de kalmış küçük kalp atışları belli oluyordu ama dinletmedi doktor büyük ihtimalle düşücek kalbi durucak dedi bu şekilde olup düzelen var mı acaba
staRmama Ozlmklc35- kalbi atıyormuş niye düşecek dedi ki o haftada benim de öyle duyulmuyordu bile kalbi hiç
miamom Ozlmklc35- aaaa niye öyle dedi ki ya. Sen sıkma canını hiç benim de gebeligin başından beri 1 hafta gerideydi bebek ve ben 9. Haftada duydum kalp atışını. Moralini yüksek tut, kendine dikkat et, inşallahhh sağlıkla alırsın bebegini kucağına ❤️
Tomucuk12 Ozlmklc35- Başka bir şeyler mi gördü acaba kesede bozukluk vs gibi başka bir doktora gitsenize içiniz rahat eder
Mervealya1992 Ozlmklc35- o haftalarda kalp cok az arar yani sesi cok az cıkar ama baska bjsy gorduyse bılemem baska hastnehe randevu al için rahat etsın
Ozlmklc35- staRmama haftasına göre büyümemiş dedi 60/70 anca atıyordur bu da her an durabilir demek oluyor dedi normade 120/170 atması lazımmmış normal gebelik olmadığı için geç dönllenme gibi bi durum da düşünelemiyor
Ozlmklc35- miamom sizin normal gebelik li tüp bebek de bu durumlar da pek öyle şeyler olmuyormuş maalesef
Ozlmklc35- Tomucuk12 kese vs bozul değildi bebek de yolk da kalp atışı da var ama yavaş dedi normal de bu ölçü de olması lazım ama değil küçük kalmış gelişmemiş dedi
staRmama Ozlmklc35- canım hakkında hayırlısı olsun inşallah bebişin sımsıkı tutunur sarılır sana sağlıkla kavuşursunuz 🌸
miamom Ozlmklc35- tüp bebek değil benim, destek tedavi gebeligi… doğal yolla gebe kalamadım… moralinizi bozmayın lütfen, başka bir hekime daha danışın isterseniz. İnşallah sağlıkla alırsınız kucağınıza
Tomucuk12 Ozlmklc35- hiç belli olmaz moralinizi bozmayın ben sizin yerinizde olsam başka bir hekime daha giderim