DuyguuTopal var her seye hemde😂😂ben daha cok meyveciyim
Ama yemekler siskinlik yapiyo genelde meyve iyi geliyo daha cok tuzlu, eksi uzerine gidiyorum sanki. İcim yanıyor sanki rahatlatacak seyler istiyim mesela suan eksi köy elması olsaydi cok iyi olurdu 😂😂😂