
Kızlar ben geçen ay bir düşük yaşadım ve kanamam hemen hemen 28 gün sürdü ve bitti bu 17 gündür bitmiş ve korunuyorduk eşim ile bu sefer kendimden şüphelerim oldu ve dün ilk idrar ile test yaptım acaba varmı yoksa ben mi yanlış görüyorum hayalet çizgi var gibi sanki bir de siz görün istedim