bebegimolacak askim her ay yumurtlamayabiliyor bazı kadınlar. hemen moralini bozma. bende bir gebenin günlügünden aldım aynı testi kullandım. senin gibi her sabah silik görünce sinirlerim bozuldu. ama 8. gündü sanırım pik gördüm. testte yanılma payı yok buna eminim. sadece biraz sabır ama eger olmazsa da bu bir sorun degil. dedigim gibi her ay yumurtlamak zorunda degiliz. stres sinir yapma bu daha büyük engel bence, akısına bırak. ben bu ay ilk defa denedim ovülasyon testini pik görmeme ragmen bi dahaki aya yapmicam test. cunku gercekten insanı psikolojik olarak yoruyor