Kizlar sadece anne baba ve kulagina ezani ve adini okuyan kisinin bildigi bi gizli isim koymamiz öneriliyor siz yapmayi düşünüyor musunuz? Bunu da hic kimseye soylemememiz gerekiyormus. Nedeni ise büyü ,kötü niyetle yaklasacak olan dualardan hasetlerden adini kullanarak yapilacak kötü dualardan uzak tutmak içinmiş. Normalde kulağına okunan isim ornegin
ali can yilmaz diyelim ama herkes
can yilmaz olarak biliyor
biri bi büyü yapmaya kalktiginda adini
can yilmaz olarak bildigi icin tam adini bilemedigi icin büyünün kötüluklerin kendisine yaramayacagi tutmayacagi söyleniyor. Siizn bu konu hakkindaki dusunceleriniz nedir?