Asi_07 22Sema81 bir haftadır hissediyorum 17+5 olduk şuanlık şükür herşey yolunda ama kasık ve bel ağrım var tabi halsizlik de cabası sizde durumlar nasıl
Yeniyeniden 22Sema81 toplasalim😀 17+4 ben hala hisetmiyorum malesef ara sıra kahve lekelemeyin oluyor bu hastayken uyuşmazlık iğnesi vurulmak zorunda kaldım bebek sağlıklı şükürler olsun 220 gram olmus🤭
Ebruyi 22Sema81 22Sema81 merhaba ben hala hisssetmedim arada bel kasım ağrılarım oluyor mide bulantıları nadirde olsa oluyor
22Sema81 Asi_07 Bizde yeni 17+1 olduk bulantılar pat diye gelebiliyo hareketlenmeyide ben anlayamıyorum nasıl hissediyorsunuz hareketleri tam.olarak
Asi_07 Ebruyi evet bel ağrım benimde var özellikle çok fazla ayakta kalınca oluyor uzanıp dinlenirsem geçiyor
-Ruveyde- Merhabalar bende 17+1 oldum benimde bel ve kasık ağrısı oluyor birde kızlar sizinde sertleşme oluyor mu kasık bölgesinde
Hamileannem 17 +3 oldum çok fazla hareket etigimde ağrı giriyor eyilip kalkamiyorum bide bu aralar aşırı karnım sert ve ağrı oluyor bebeğim sağ tarafta solumda sanki bıçak saplaniyor
-incila- 17+3üm. Bugun full yatış halindeydim. Sol kalça bacak ağrısı ve alttan baskı hissi beni bitirdi. Hareketleri hissediyorum bazen çok sık vuruyo sonra bikaç saat hiç ses yok 😂😅 21haftada detaylı için gidicem aama nasıl sabredicem bilmiyorum 😅
cigdemusta07 Benimde sağ kaşığımda bıçak saplanması oluyo 3 gündür var ve bende hissedemiyorum nasıl hissediliyor anlamıyorum doğrusu😊😊