Kızlar Ben 34+1 günlük hamileyim ve hamileliğimin başından itibaren doğru düzgün hastane kontrolüne gitmedim arada devlet özel arası gidip geldim ve dün gece doktor kontrolüm vardı ve doktor bana iki hafta sonra kendi doktoruma gidip gün almamı söyledi ve ona benim düzenli bir doktorum olmadığını söyledim başının çaresine bak der gibi kendine bir doktor bul dedi. Mecbur develtte yapmam gerekiyor maddi olarak kızlar lütfen bana akıl verin ne yapayım