NASILASK Kızlar 27 haftalık hamileyim sacımı kestirip boyatmak istiyorum ama zararlı diyolar nolur sizde yorum yapın yardımcı olun ❤️🙄
Ummuskaan NASILASK 26+4 hamileyim 16. Haftamda kestirmiştim fakat boyatmanın zararlı olduğunu duydum doktorunuzada bi sorun isterseniz
Erham NASILASK benim dr um 12. Haftadan sonra boyaya izin verdi ben sarı boyattigim icin doguma yakin boyatacagim
Selale_bati NASILASK en basindan beri boyuyorum ben 2kez kanama gecirmisdim ilk baslarda daha boya surmeden once suan 39 haftamdayim yine aldim boya hatta ilk sac acici yapiyorum sonra boyuyorum cok sukr Allahima daha bir sorun olmadi
Mls NASILASK ben ombre yaptırdım ve kestirdim 38 haftaliğım bisey olmadı çok şükür. boya saç dibine gelmediği sürece sıkıntı olmuyor komple boyatıyorsanız da organik boya kullanabilirsiniz o da zarar vermiyor diye duymuştum.
Pars NASILASK ilk 3 aydan sonra doktorum rahatlıkla boyatabileceğimi söylemişti.. doktoruma çok güvendiğim için hiç düşünmedim.. hepte organik boyayla dip yaptırdım.. hiç bir sorun yaşamadık 31 haftalığız.. kestirmende zaten hiç bir şekilde sakınca yok..
snms NASILASK kestirmenin zararı yok canım hurafelere takılma bende kestirdim ama boya konusu biraz haftaya göre degisiyormus sanırım o konuda çok bir bilgim yok🤗