Benimcanimoglum_55 benim de 38+2 de doktor suyumun alt sınıra yaklaştığını söyledi, bu haftaki kontrolde tekrar bakacak ve azalmaya devam ediyorsa bizde de yatış olacak. Bir hafta daha müsaade ettiğine göre çok da sıkıntılı değil diyorum ben ve bekliyorum. Perşembe gideceğim tekrar eğer yatış derse suni sancıdan çok korkuyorum. Hiç sancım açılmam vs yokken suni alamam gibi geliyor kafam çok karışık. Çözüm de bulamıyorum o yüzden doktor ne derse nasıl yönlendirirse öyle yaparım dedim heyecanla bekliyorum