Kızlar bende 5 senedir var sımdı 3 aylık hamileyim kabızlık sorunum var ki olmasa bile mahfoluyorum tedavide olmadım anestol krem kullanıyorum uyuşturuyor ama bazen o kdr acıyo ki krem bile etki edip uyusturmuyor kıvranıyorm ne yapmam lazım acı dinsin diye