Hgmom1 vende rahim filmi cekildim dedim ki bi de ben kendime baktirayim aceba bnde mi bi skinti var anestezi yapmadilar dayanamadim. Cektiremedim . Çok küçük 5 10 saniyelik bi vidyo vardi tlfnumdan cekmislerdi hemsireler. Sonra acisina dayanamayinca biraktik. İnfertilite dok. Randevu aldim vidyoyu gosterdim anlattim olanlari vs vidyoya bakti ve tuplerin acik dedi cok sevindim. Aciya deymisti bari. İki ay sonra hamile kaldim ama bu sirada esim de ben de ek gidalar aldik. Esime macun aldim pekmezz gbi karisik bi macun ayruca cay aldim bitki caylari ikimiz de kullandik bide bi egemen diye arttirici bi balm vardi onu da kullandik bi ay bunlari ov. Beraber denedik. Baktim olmadi biraktim zaten o ay adet gördüm sobraki ay da hamile oldugumu ogrendim vazgecmistim yani o zmn belki onlarin da faydasi olmus olabilir ve bu arada biz 2-5 yillik evliyiz ve esimde önceden beri varikoseli vardi olmayacagini bile bile evlenmsitim çok şükür simdi oldu artik 2 ameliyat sonrası. O dediklerimin de faydasi olmus olabilir aetik bilemiyorum hayirlisi olsun hakkimizda.