mrymozn Kızlar bat 29 ama benim akıntım tamamen kesildi yani adet öncesi akıntı olurdu oda yok hiç kasıklarm da inanılmaz ağrıyor ve erken gebelik testi de birkaç gün önce önce yaptım negatifti bunu yaşayan var mı?
bkdusunenanne mrymozn bende hiç akıntı yok bat günüm bugündü olmadım bende de regl ağrısı var umarım olmam
bkdusunenanne mrymozn hiç olmadı ki bi iki gün sürdü sürmedi çok ama inanılmaz sivilcelemme yaşadım hala da çıkıyor neden bilmiyorum kasıklarımsa regl ağrım var bugün bat günümdü ama olmadım umarım olmamda
bkdusunenanne mrymozn yarın Dr randevum var sabah önce ona gideceğim sonra da test yapacağım, yada önce test yaparım erkenden sonra Dr giderim