Twobabymom2 zilantc çok normal canım ben 40+4 de gelmek bilmeyen oğluşum zorunlu sezeryan olarak dünyaya geldi r
14022024 zilantc normal canım ben ilk oglume 41+1 de normla dogum yaotim oda dürterek ilaçla acilmami sağladılar yoksa hala gelecegi yoktu 2. Oğlum ne zaman gelecek goruecez 33 haftaligim daha
Elifmeva34 Benimde 40+3 oldu gelmek bilmiyor. Yarın doktor gel dedi. İlk doğumumda 39+2 de olmuştu suyum gelmişti. Sonra suni sancı vermişlerdi bunda ne olacak bekliyoruz