Merhaba kızlar size 2.normal doğum hıkayemi anlatmak istiyorum.38 haftalıkken normal kontrole gittim herşey normaldi bebek 2.900 kilodaydı suyu falan normaldi.3gun sonra tekrar kontrolum vardı gittim doktor bebeğin kilosunun 2600 oldugunu ve suyunun azaldıgını söyledi tabi şaşırdım dedim 3gunde nasıl olur da bukadar kilo kaybı olur diye.neyse 39.haftada tekrar gel dedi yani 4 gun sonra.çıktım hastaneden moralim çok bozuldu eşime söyledim tabi tedirgin oldu eşim de başka doktora gidelim dedik.Hemen randevu aldık başka bi doktora gittik doktor muayene etti kilosu normal dedi yanlış ölçüm yapılmıştır bebek kilo kaybetmez dedi ama suyun asalmış istersen doğumu başlatmak için rahim ağzında zar var onu sıyırıym doğum başlasın dedi.bnde olur dedim muayene attı 2.3 sm açılman var o zar neyse onuda sıyırdı akşama doğurursun dedi.bana kalsa şimdi yatırırım seni suni sancıyla ama istemiyosan eve git akşama zaten başlar sancıların dedi.bnde eve gelmeyi tercih ettim.Neyse eve geldim evi komple temizledim akşam 10 kadar sonra duş aldım uyurum sabaha başlar sancılarım diye düşündüm.Koltukta uzandım baktım kasılmalarım var dikkate almadım devam edince saate baktım 5dk bir geliyodu.sonra 3 dk oldu sonra 1 dk olunca kalktım evde yürüdüm durmadan baktım artık iyice arttı hemen duşa girdim tekrar çıktım eşim uyandırdım hastaneye gittik 1 saate kadar evde çektim ama kasılmaları.hastaneye geldik hemen alttan muayene ettiler 5.6 sm açılma vardı hemen doğumganeye aldılar sancım çoktu yatırdılar masaya ıkınma dediler burundan nefes al agızdan ver dediler öylede yaptım suyumu patlattılar sancı geldiğinde ıkın dediler öylede yaptım 3.4 ıkınmaya doğurdum bebeğimi kucagıma alınca herşey bitti zaten😊Toplam 3 saatte doğurmuş oldum yani.Allahım hepinize kolay pozitif doğumlar nasip etsin🤲🏻