iremdemirr 😂😂Cihaz farkı olmuştur Belkide sagsalim dogduysw ne mutlu ♥️ Ben istedim sezeryana almadılar oğlumun gelişimi 36 da durdu ne kilo ne başka bişey yoktu aynıydı Haftada gidiyodum yine aynı Günde gidiyorum yine aynı yalavardim en son alın artık ikimizkde riske sokmayın yok dediler herşey normal görünüyor dediler belli doktorum yoktu Haftasını baya geçmişti ama kilo vs Laimi durduğu için haftasından geri goruyodu falan Ay anlatınca aglayasim geldi 😂hele bı ara üç kere gittim üç hafta İlkte 36+2 çıktı sonrakindede 36+2 çıktı dedim amacınız öldürmek mi dndjs