Deryadeniz63 Slm kızlar bugün adetimin 5 gün gecikti kan testi yaptım 37,740 çıktı değer doktorum 1 aylık hamilesin dedi bende de bi kaç gündür adet sancısı gibi karnım ağrıyor kahverengi leke geliyor sizce düşük olabilir mi yoksa normal mi ?
Asi_07 Deryadeniz63 Düşük riski olabilir doktora gidin progestan verir tabi çok fazla ayakta kalmayın bol bol istirahat edin
dika Deryadeniz63 öncelikle doktora görünmeniz gerekir önemli konu bu herkesin değiyor düşük riski olabilir bende 6 haftalıkda öğrendim 7 haftalıkta başladı kahverengi lekelenmelerim doktor progestan yazdı kullanıyorum şuan iyiyiz çok şükür sizde gidin bence yani baksın bazen rahim içinde biriken kan atılıyor yada bazı bebekler pisliği kabul etmediği için olabiliyor Muş böyle birşey
Deryadeniz63 Asi_07 yarına kadar nasıl beklerim bilmiyorum insanı korkutuyor gerçekten bisey olacak diye vajinamdan sanki bisey düşecek gibi oluyor 🤦♀️
Deryadeniz63 Asi_07 gittim düşük yapıyorsunuz dediler ilaç verdi 2 gün sonra tekrar gidip kan tahlili vereceğim düşük olma sebebide sanırım ben hamile olduğumu bilmiyordum kan sıkışmam var diye aspirin kullanıyorum o sebep olabilir dedi
ZAysunZ Deryadeniz63 cok gecmis olsun. Ama bence bir perinatolojiyede görünun. Lekelenme kahve rengiyse bazen sorun olmayabilir deniliyor ama kirmiziysa hemen progesteron baslaniyor.