Sk61 Kızlar acil cevap verir misiniz. 6haftalık gebeyim 5. Haftada vajinal muayene ile kese gözüktü. 6 haftada üstten gözüktü, ama kalp atışı için erken söylendi zaten doktor bana 7. Haftada gel demişti ben sabredemedim, böyle olan var mı ?
Zzulall Sk61 kese ve içinde bebek gözüktü mü ? Ben de 6 dayım. Kese ve bebeği oluşturacak yapıların oluştuğu söylendi. Haftaya gidicem bebeği ve kalp atışını duymaya nasipse, doktor haftaya kalp atışını duymam lazım dedi. Bebeği henüz göremedik. Normal dedi. Yolk ve saç olduğu için sorun yok dedi.
DENIZ_55 Sk61 sitres etme ben hoc vajinal baktirmadim hep karindan bakıldı ilk 4+4 hastalıktır sonra 5+4 haftalık kese gözüktü sonra bugün gitti 6+3 haftalık çok şükür bebegide gördüm kalp atışında bebek göründü ise sorun etme 8 haftaya kadar normal bazen geç döllenme oluyor ben mesela 3 gün oynuyor arada sitres yapma benim bebek hiç gözükmedi bugüne kadar çok sitr3s yapmıştım sordum normal deyince kafama takmadim
Buseemm Sk61 ben 8inci haftaya yakin gittim kalp atsii icin. Alttan muayenexe 6 haftalıkken gözüktü su an nirmalde son adet tarihine göre 11 haftalliktim ama iyi ki gec gitmisim kalp atışına. Geç döllenme olmuş bnde bir hafta ileri attik adet tarihini yani 10 haftaligiz su an korkma iyi gidecek hersey allahin izniyle acele etmemeye calis 🌸
DENIZ_55 Zzulall benim 6+3 haftalık bebegi bu zaman kaşar hiç kendini belli etmedi bebek yok dedi doktor bekleyelim ama dedi bugün hem bebegi hem kalp atışını duydum çok şükür sende sitres etme haftaya duyarsın doktorunun dedigini dinle
Beyzos2306 Normal ya doktorunun cihazıyla bile alakalı olabiliyo benim haftamı yanlış hesaplıyoduk mesela 6 da o kadar yok denicek kadardıkı kalp atımı 7 .haftada daha netti şuan 9+4 ve inan bu zamanlarda daha net duyucaksın korkma sabret
DENIZ_55 Zzulall Amin olusur annesi sen sitres yapma normal zaman gibi geçir gününü ona odaklanma ben öyle yaptım rabbim sağ saglim kucağımıza almayi nasip etsin inşallah
Sk61 Hepinize çok teşekkür ederim canım arkadaşlarım bana bebek var yada yok demedi ama daha küçük kalp atışını için haftaya bakalım dedi benim ki zaten mucize bebek, tüp bebek yapacaktım transfer olmadan hamile kaldım. İnşallah sonu güzel olur geç döllenme zaten ben günüm geçince kan vermiştim negatifti 4 gün sonra pozitife döndü bilmiyorum kaç haftalık uygulama 6+3 gösteriyor