Benim 6 haftanın sonlarına doğru başladı akıntı sarıya dönük bazen açık kahve gibi geliyo doktor kokulu kaşıntı ve pembe kırmızıya dönük olmadığı sürece çok korkulacak bir durum değil dedi. Rahim büyüdüğü için oluyomuş genelde. Birde kesenin dış tarafında ufak ufak kanamalar dışarı atılıyormuş. Bugün 7+2 deyim dün gittim doktora gayet sağlıklı şuan bi sıkıntı yok. 3-4 aya kadar sürebilirde dedi kesilebilirde dedi.
Ama tabi siz yine doktora sorun ve görünün baksın. En iyi şekilde açıklamayı kendisi yapacaktır.