Hulyaaaaa75 Ben 38+3 oldum. 24 Ocak a kadar normal doğum bekleniyor. 24 Ocak kadar kendi sancımla doğum olmaz ise suni sanci vercekler. Hakkımızda hayirlisi.. Bende hic ağrı sizi yok.bebek hareketi de hic hissetmiyorum. Dun doktora gittim nts ve ultrason bakıldı.Herşey yolunda dedi. Çatı n normal doğuş müsait dedi. Bebek kanala gelmiş, oturmuş dedi. Bu kadar. Çok az günüm kaldı. İnşallah herşey yolundadır sağ sağlım atlatırız. Dualarınızı bekliyorum.