MerveArslan Son adet tarıhım 24 aralık testt yaptım silik çıktı kan testi 96,07 cıktı kan testıne gore 4 haftalık hamileyim ama idrar testıne gore daha yenı normal mi sizce?? Daha oncede bi düşük bi dış gebelik geçirdim.
DilekGlbz MerveArslan canım öncelikle hayırlı olsun aynı sorun bende de vardı bende düşük yaptım şimdi 3 gün önce idrar yaptım silikti sonra kan testi yaptırdım 72 ydi dün yaptırdım 650 oldu idrar yerine kan testi daha önemli hamilelikte bence hamilesin gözün aydın ama 3 gün sonra tekrar yaptır testi idrara değil kana önem ver ☺
Umudumm MerveArslan silik çıksada pozitif oluyor ki kan testinde de çıkmış zaten canım hayırlı olsun ☺
MerveArslan DilekGlbz inşallah oyledir cok tesekkur ederım canım benım senınde gozun aydın sağ salim kucagımıza alırız ınsallah
Sibelylmz Birşey soracam çok acil sabah kalktığımda iç camasirim pijamam islakti suyum gelmiş olabilir mi yada idrar kaçırmış olabilir miyim.diye düşündüm. Yatmakda ıslanma yokdu. Ağrım kasılma yok karnımda gerilme var
RabiaT Sibelylmz riske atmamak için bi doktorunuza danışmanızda fayda var . Suyu gelip ağrısı olmayan hamilelerde oluyo . Kaç haftalık?
MerveArslan Nigartahirli kan testı 96,07 cıktı dun yaptrdm ama bi dış gebelık gecırınce korkuyorum açıkcası yıne aynı seylerı yasamaktan
FatmaZelihaDemir Banada yardımcı olurmusunuz 6 haftalık hamileyim daha yeni fark ettim kahverengi lekem qeldi normal mi yaşayan var mı 😞
RabiaT FatmaZelihaDemir ben 30 haftalığım hiç yaşamadım ama yaşayanlarda var böyle durumlarda en sağlıklı bilgiyi doktorunuz verir.
DilekGlbz [bilinmeyen] 1 buçuk aylıktı düşük yaptığımda ben öğrendim 2 gün sonra kanama oldu doktor tutamamıştı Rahime dedi o yüzden oldu düşük yani