Hasibeeee Hanımlar merhaba 35 haftalık oldum yavaştan egzersizlere başladım ama daha evde ördek yürüyüşü merdiven inip çıkma falan yapmıyorum erken doğum olursa diye siz neler yapıyorsunuz tavsiyelerinizi bekliyorum
Rabia_36 Hasibeeee 36+6 oldum iki gündür hurma yemeye başladım gün içinde de haraket halindeyim önümüzdeki haftada egzersizlere başlamayı düşünüyorum
Beyzaa1222 Hasibeeee 35 haftalığım yavaştan ev temizliğine başladım Çok yoruyor beni zaten bu haftalarda yeterli diye düşünüyorum 🤣🤣🤣
Enginnmusab25 Hasibeeee sadece akşam yürüyüşleri yapıyoruz eşimle hiç egzersiz yapasım gelmiyor nedense bebek kendi keyfine göre seçicek doğum şeklini 🥲🥲😂
Asel2704 Sancılarınız oluyor mu geceleri uyuyabiliyor musunuz ben çok rahatsızım bebek sürekli kendini sıkıp sıkıp duruyor ben 36+6 yım
Sakineoncu Asel2704 benim oluyor asla rahat uyuyamıyorum bebek kendini kasıyor içeride geceleri sürekli lavabo ihtiyacı bide erken doğum riskim var progestan kullanıyorum çok zor geçiyor maalesef
nazel123 33.haftadayım ara ara egzersiz yapıyorum youtubeden bakıp merdiven her gün çıkıp iniyorum mecbur asansör yok beşinci kat 😅