Bendiyebiri_ bebek artık baskı yaptigi için geçen nefes darlığı yaşadım baya nefes alamadım gece ikide eşimi kaldırdım hastaneye arabayla giderken cam açıktı kendime geldim rüzgar yüzüme vura vura ama esimede birşey diyemedim 😅çünkü 5 de ise gidicekti ona da üzüldüm uykusuz kaldı 🤦🏼♀️