Basakozp  Arkadaşlar selam ben kadın doğum doktoruna gittim bana kistik yapın var gebe kalamazsın dedi tanı olarak pcos işlemiş bende başka bir doktora gittim tüm değerlerime baktırdım amh 3 çıktı Fsh hepsi normal değerlerde diğer doktor pcos değilsin dedi ama bu ilk gittiğim doktor benim moralimi bozdu ultrason görüntüm böyleydi pcos muyum
Fyz_a Basakozp acikcasi goruntuden cok bisey anlamadim ama bence o goruntuye benzemiyor bi de onemli olan hormonlariniz aslinda goruntu oyle olsa bile hormonlar temizse adetin duzenliyse cok bi onemi kalmiyor
Fekf Basakozp değilsin canım pcos bu değil küçük küçük dolu yumurta oluyor senin temiz masallah aldanma var yok a da yok yani
Fekf Basakozp kendimden biliyorum pcosu yokken böyleydi kilo alınca oldu benimde ve ultrasyon da gözüküyor hemen
Basakozp Fyz_a evet adetim düzenli hormonlarımda da bir şey çıkmadı çok şükür ama doktorun öyle demesi moral bozdu sadece
mrp2023 Basakozp kistin var gebe kalamazsın derken bu aydan bahsetmiştir belki canım önümüzdeki ay kist kendiliğinden erirse kalırsın belki
Basakozp mrp2023 yok o genel dedi kilodan kalınmaz dedi ki benim boyuma göre kilom da iyi ama doktor çok kötü biriydi gerçekten
Basakozp mrp2023 çocuk düşünmüyorum henüz canım ben genel bir kontrol amaçlı gitmiştim sonra o öyle deyince farklı bir doktora daha gittim o hayır yok değerlerin de iyi dedi ama ben yine tereddüt edince buraya sorayım dedim 😊
Beyza_12 Basakozp pcoslu bile olsanız neden gebe kalamayacakmissiniz ben ilkini bir aylık tedaviyle kaldım şimdi ikinci gebelik kendiliğinden oldu çok şükür diyetle sadece bu kez
Basakozp Beyza_12 doktorun kötü tutumuydu tamamen ne kiloyla gebe kalan insanlar oluyor benim çok yüksek kilom olmamasına rağmen çok kötü davranmıştı
Beyza_12 Basakozp ben ilkinde 70 kiloyla kaldım bundada 83 kiloydum diyet yaptım 73 e düştüm kendiliğinden kaldım doktorun konuşması stres olarak etkiliyor düşündüğünüz zaman pozitif konuşan bir doktor seçin kendinize
Merve-betul Basakozp değilsin canım pcosun yapısı farklı bişey sıralı bilye gibi yumurta olusuyo ama buyumuyo içi sıvı dolu gibi oluyo bende pcosluyum pcoslular gebe kalamaz diye bişey yok iki bebeğim de doğal yolla oldu çok şükür 🥰
Basakozp Merve-betul çok teşekkür ederim canım 😊 ne güzel çok sevindim senin adına sağlıkla büyüt inşallah ♥️♥️