Alisde Nur7o canim oglumun adi ali benden size tavsiye tek isim.koyun ali ismininn yani herkes isim.koyuyor tek olsun tek.basina cok guzel bir isim 🌸
Dilaradenizz0 Nur7o oğlumun adı da asaf çok akıllı uysal cocuk oluyorlar genelde🥰 şimdi yine hamileyim büyük oğlum aras diğeri asaf erkek olursa uras koymayı düşünüyorum
perihankrkya Nur7o oglumun adi oguz ali ☺️kayinpederim ikinci ismi ali ortak kararla oguz ali koyduk esimle 🥰