Bence doğru bi tespit, benim kızım karnımdayken gündüzleri çok aktiv olurdu, ama akşam saat 22:00 sonra artık hiç hareket etmezdi bende korkardım, kaç kere bu yüzden nst ye gittim doktor güldü dedi uyuyor, şimdi de doğduğundan beri saat 22:00 geçer geçmez uzun gece uykusuna dalıyor
Yani bence bu sizin uyuduğunuzdan ziyade bebeğin karnınızdaki uyuma alışkanlığına bağlı
Birde çocuğun rahat olup olmamasını hamileliğinizi be kadar rahat geçirdiğiniz etkiliyor